úterý 16. září 2014

Redakce studentského blogu

Redakci studentského blogu tvoří žáci předmětu Výpočetní technika a média ze Střední školy ekonomicko podnikatelské ve Studénce. Ti v rámci své přípravy na budoucí uplatnění v digitálních i klasických médií vytvářejí zajímavé prezentace, reportáže i pozvánky, které zde můžete najít.



Simona Šimsová
„Bydlím ve Studénce s mamkou, jejím přítelem, mladším bratrem a sestrou. Studuji zaměření Výpočetní technika a media. Po střední škole bych chtěla pokračovat ve studiu na univerzitě. Ve svém volném čase ráda jezdím na kole, kolečkových bruslích, kreslím, jsem s kamarády nebo rodinou. V minulosti jsem hodně sportovala. Hrála jsem hokej za Studénku, volejbal za Bílovec a mnoho dalších sportů, ale kvůli zdravotním problémům jsem musela se sportem přestat."

Martin Tománek
,,Mnoho lidí mně zná pod přezdívkou Timin. Pro ty co mně neznají, jmenuji se Martin Tománek. Pocházím z menšího městečka nesoucího název Studénka. Mám celkem velkou rodinu a spoustu dobrých přátel. Je mi patnáct let a studuji na Střední škole ekonomicko-podnikatelské. Mezi mé záliby patří – čtení knih, sledování filmu a rád chodím na různé akce a párty. Jsem velmi veselý a upovídaný člověk. Vadí mi lidé, co předstírají a ostatní pomlouvají.

Patrik Přadka
„Je mi 19 let a jsem student druhého ročníku Střední školy ekonomicko-podnikatelské ve Studénce. Zajímám se o výpočetní techniku a ekonomiku výpočetní -techniky, sleduji rozvoj marketing. Už na střední škole začínám pomalu rozvíjet své malé podnikání. Na Facebooku jsem hlavním správcem několika skupin a nejpřednější je skupina PC-RADY-OPRAVY kde radíme lidem, kteří tomu moc nerozumí jak si spravit PC/ntb a nebo mobil doma."


Dominik Uhliarik
„Je mi 16 let a chodím do 2.A třídy na Střední škole ekonomicko-podnikatelské ve Studénce. Bydlím v Bílovci. Jako hlavní zaměření jsem si na škole vybral Výpočetní techniku a média, tento obor mě velice baví a zatím jsem spokojen s tím co jsem se naučil. Dále krom výpočetní techniky sportuji, nejvíce mě baví futsal a fotbal. Chodím každou neděli v podvečer do haly v Bílovci, kde s kamarády hrajeme futsal. Fotbal jsem hrál závodně 11 let, pak jsem přestal, jelikož mě přestaly bavit tréninky a měl jsem málo času na školu a na kamarády. Tak to je něco málo o mě."

Dominik Čech
,,Je mi 17 let, bydlím v Bílovci jsem student Střední školy ekonomicko - podnikatelské ve Studénce obor Výpočetní technika a média, baví mě chodit ven s přáteli, trávit čas s rodinnou, dívat se na komediální a hororové filmy, poslouchání hudby a práce s počítačem. Ve škole mě baví výpočetní technika, účetnictví a matematika."

Simon Chmelíček
,,Bydlím ve Velkých Albrechticích. Je mi 17 let a chodím do 3.A na Střední školu ekonomicko - podnikatelkou ve Studénce. Studuji výpočetní techniku a média. Ve škole mně nejvíce baví výpočetní technika. Tento obor mě velice baví a chtěl bych se do budoucna tomu věnovat. Volný čas trávím s přáteli nebo rodinou či jezdím na motorce."

Anna Musilová
,,Je mi 17 let a již třetím rokem studuji Střední školu ekonomicko - podnikatelskou ve Studénce, obor Výpočetní technika a média, který je také mým nejoblíbenějším předmětem spolu s účetnictvím a angličtinou. Bydlím v Kopřivnici. Do budoucna bych chtěla studovat vysokou školu, nejlépe obor žurnalistika nebo práva. Ve volném čase ráda čtu fantasy knížky, trávím čas s přáteli nebo s rodinou a dívám se na hororové filmy."

Radka Gašpárková
,,Bydlím ve Studénce. Jsem 17letá studentka Střední školy ekonomicko-podnikatelské ve Studénce. Studuji obchodní akademii se zaměřením na výpočetní techniku a média. Po škole bych se chtěla škole věnovat dál a jít na vysokou školu. Když jsem byla menší tančila jsem na základní škole. Tanec mě baví i teď, ale momentálně na to nejsou podmínky. K mým zálibám patří sport, čtení, cestování a jízda na kole. Ráda trávím čas venku s přáteli."

Adam Nábělek
„Je mi 19 let a studuji čtvrtým rokem ekonomiku a podnikání se zaměřením na výpočetní techniku na Střední škole ekonomicko-podnikatelské ve Studénce. Ve svém volném čase rád čtu a studuji. Mezi mé koníčky patří sport, zejména fotbal, hokej, tenis, plavání atp. Do budoucna bych rád vystudoval vysokou školu a hned potom odcestoval, nejlépe na Jamajku nebo do Holandska. "

Vendula Dufková
,,Jmenuji se Vendula Dufková, jsem studentka 4. ročníku na Střední škole ekonomicko - podnikatelské ve Studénce. Vybrala jsem si zaměření na výpočetní techniku. Je mi 18 let a bydlím ve Studénce.  Ve volném čase ráda jezdím na kolečkových bruslích, chodím na procházky se svým přítelem a psem. Ráda chodím do kina, poslouchám hudbu nebo trávím čas se svou rodinou."

Klára Macháčková

,,Jmenuji se Klára Macháčková jsem studentkou Střední školy ekonomicko-podnikatelské ve Studénce se zaměřením na výpočetní  techniku. Je mi 20 let a bydlím ve Studénce. Mezi mé záliby patří Fitness, většinu svého času trávím právě v posilovně. Zbylý čas věnuji  rodině, příteli a kamarádům.  Ráda relaxuji a spím."

Tomáš Facek

,,Jmenuji se Tomáš Facek, je mi 19 let. Narodil jsem se v Ostravě. Nyní již pátým rokem bydlím v Bravanticích a jsem studentem 4. ročníku Střední školy ekonomicko-podnikatelské ve Studénce. Mezi mé hlavní záliby patří filmy, hudba, cyklistika, kolečkové brusle nebo čistě trávení volného času s přáteli, rodinou nebo přítelkyní. Rád bych po ukončení střední školy pokračoval ve studiu na škole vysoké."

Jiří Hořínek
,,Mé jméno je Jiří Hořínek, narodil jsem se v lednu roku 1992, je mi 22 let. Bydlím v Bílovci v okresu Nový Jičín. Navštěvuji Střední školu ekonomicko-podnikatelskou ve Studénce a jsem již ve čtvrtém, tedy maturitním ročníku. Po maturitě bych rád odcestoval do zahraničí a popřípadě si tam našel práci. Mezi mé záliby a koníčky patří jízda na kole a hraní pc her."

Ondřej Scotti
,,Je mi 23 let a bydlím v Bílovci. Studuji na Střední škole ekonomicko-podnikatelské ve Studénce. Po úspěšném složení maturity, bych si rád  našel práci a studoval dálkově vysokou školu v oboru Informatika. Mezi mé zájmy patří sport (hlavně florbal, fotbal, nohejbal a volejbal), dále řízení (auta, motorky), práce s počítačem, vaření."

Mário Dobosz
,,Jmenuji se Mário Dobosz, je mi 18 let a pocházím z Klimkovic. Již čtvrtým rokem studuji na Střední škole ekonomicko-podnikatelské Studénka, o. p. s. Mezi mé hlavní záliby patří házená, florbal, cyklistika, skaut, badminton fotbal a rád cestuji. Od letošního roku jsem se oficiálně stal trenérem házenkářského týmu SOKOL Klimkovice, kde působím jako hráč už 11 let. Po úspěšném dokončení středního vzdělání  bych rád pokračoval na studiu, na vysoké škole."


Denis Klečka
,,Jmenuji se Denis Klečka je mi 20 let a celý život bydlím ve Studénce. Jsem studentem třetího ročníku Střední školy ekonomicko-podnikatelské ve Studénce. Zajímám se o obchodní marketing a zejména proto jsem upřednostnit výpočetní techniku a média před cestovním ruchem. Od svých 4 let hraji hokej. Vystřídal jsem mnoho klubů a byl jsem hrát hokej i v zámoří. Dnes hraji za Kopřivnici. Jsem sportovní typ."

Jakub Vokáč
,,Je mi 19 let a jsem studuji výpočetní techniku na Střední škole ekonomicko-podnikatelské ve Studénce, kde také bydlím. Zajímám se o hokej. Volný čas trávím nejčastěji s přáteli při různých aktivitách." 






Žádné komentáře:

Okomentovat